CASE

Nevobo heeft in 2010 gekozen om de grootste volleybal community in Nederland te ontwikkelen met meer dan 625.000 leden. Dit heeft een grote impact op de organisatie, de verbinding met de leden, de bestaande website en andere vormen van communicatie.

De Nevobo webportal sluit in 2010 niet aan bij de community strategie van Nevobo. Dit geldt ook voor de ledenportal, die is niet effectief genoeg om informatie snel en doeltreffend te delen met leden. De manieren van communicatie moeten worden uitgebreid om ook online in verbinding te komen met de leden.

Dit heeft geleidt tot de ontwikkeling van een geheel nieuwe webportal waarin leden interactief met elkaar wedstrijden kunnen volgen, uitslagen en informatie kunnen delen, in contact kunnen komen met elkaar en ander relevante informatie kunnen vinden.

Ook is NEVOBO actief geworden op sociale media. Er is awareness bij alle medewerkers gecreëerd. Betreffende medewerkers en leden zijn getraind tijdens workshops. En er is een social media strategie ontwikkeld.

OPDRACHT

Online strategie creëren

Webportal bouw begeleiding

Webportal vernieuwing

 
OPDRACHTGEVER

Joëlle Staps, Algemeen Directeur

 
PERIODE

2010-2015